Publikováno: 19.leden 2013
Území Spojených států amerických bylo velmi plodné pro automobilku Hyundai. Dosáhla zde totiž nejlepších prodejních výsledků v celé historii.
Minulý rok byl pro Hyundai velice úspěšný. Alespoň co se týče prodejních úspěchů v USA. Do konce letošního roku zbývají ještě tři týdny, ale na tamním trhu se už podařilo korejskému výrobci překonat loňský výsledek, který čítal 645 691 prodaných aut.
Než si sjednáte pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla, porovnejte povinné ručení jednotlivých pojišťoven. Liší se jednak cenou, ale i výší limitů krytí, sazbami připojištění, přirážkami ke čtvrtletním platbám nebo slevami za sjednání přes internet. Nejlevnější povinné ručení sjednáte online.
Za listopad hlásí osmiprocentní meziroční zlepšení, které pouze ilustruje nárůst prodejů ve všech měsících letošního roku. Nejlépe se dařilo v březnu, kdy Hyundai prodal 69 728 nových aut.
Za dobrými prodejními výsledky stojí především nové modely Veloster a Azera, které se těšily velké poptávce, stejně tak v nárůstu počtu prodejů nezaostávaly ani další modely Accent, Elantra a Tucson.
Poptávce také pomáhá štědrá politika záručních lhůt, podobně jako na evropském trhu. Standardem je záruka všech vozů na 5 let/100 000 km, na pohonné ústrojí potom 10 let/160 000 km. Z doplňkových služeb je potom silným argumentem pětiletá silniční asistence zdarma.