Publikováno: 26.leden 2013
Automobilka Hyundai nedávno představila facelift modelu Equus. Překvapily nás velké designové změny a modernější technika.
Příď byla upravena tak, aby působila modernějším dojmem, použito je zde méně chromu. Koncové svítilny jsou nyní diodové. Uvnitř byla přepracována palubní deska. Hodiny na středovém panelu jsou hranaté. Upravený je i volant nebo volicí páka převodovky.
Cílem modernizace bylo například maximální pohodlí pro pasažéry na zadních sedadlech, podvozek je naladěn tak, aby byla jízda pohodlná i na rozbitých silnicích. Ve výbavě auta se může objevit vylepšený adaptivní tempomat, sledování vozidel v mrtvém úhlu nebo head-up displej, který na čelní sklo promítá informace o aktuální rychlosti a informace z navigačního systému. Nabídka motorů čítá dva benzinové agregáty – vidlicový šestiválec 3,8 GDi (246 kW a 395 Nm) a vidlicový osmiválec 5,0 GDi (306 kW a 510 Nm).
Než si sjednáte pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla, porovnejte povinné ručení jednotlivých pojišťoven. Liší se jednak cenou, ale i výší limitů krytí, sazbami připojištění, přirážkami ke čtvrtletním platbám nebo slevami za sjednání přes internet. Nejlevnější povinné ručení sjednáte online.
Jejich síla je posílána na zadní kola prostřednictvím osmistupňové automatické převodovky. Automobil je dlouhý 5.160 milimetrů, široký 1.900 mm a vysoký 1.495 mm, rozvor činí 3.045 mm. V prodeji je i verze s rozvorem prodlouženým o 30 centimetrů. Hyundai očekává, že modernizovaný Equus dále pozvedne image značky na různých trzích. Equus je nejluxusnějším a největším sedanem značky Hyundai.